diumenge, 20 d’abril del 2008

Sessió 8

Comunicació audiovisual i educació 18/04/08

Avui hem començat parlant sobre aquelles coses que ens varen agradar d'expodidàctica. A arrel d'això, va sortir un punt de " fins a quin punt s'han de fer servir les noves tecnologies a l'escola", i "què pot aportar?". Una de les coses que es varen dir va ser que cal pensar els objectius que es volen aconseguir amb un determinat recurs. Si només es fa servir, per fer-lo servir i res més, pot ser sig
a millor no utilitzar-lo. Una altra idea que va sortir és que quan un escola adapta un recurs tecnològic, ha de saber innovar, canviar també la metodologia, l'estructura perquè pugui fer-se servir i treure el màxim profit d'aquest.

Després Pitu ens va començar a explicar maneres de processar la informació (lineal i paral·lela), tipus de plans en una imatge, l'angulació, els moviments de càmera i les transicions. Em va agradar molt, perquè vaig aprendre els noms de determinats conceptes que de vegades es poden apreciar en una pel·lícula. Tot això dels moviments de càmera i les transicions em sonava molt, perquè al módul d'educació infantil vaig haver de gravar un video, i ens varen fer de dibuixar els diferents plans... d'entre d'altres coses.



Noves tecnologies